🔥Od 199 zł dostawa gratis | Wysyłka w 48h | Zaufane transakcje online🔥

Zwroty i reklamacje

Zasady zwrotów i reklamacji – Muvio.pl

I. Zwroty – odstąpienie od umowy (prawo konsumenta)

  1. Prawo do odstąpienia od umowy

    Konsument, który zawarł umowę na odległość (np. przez Internet), ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia:

    • otrzymania towaru przez konsumenta lub osobę trzecią (inną niż przewoźnik),

    • lub – w przypadku wielu rzeczy dostarczanych osobno – od dnia otrzymania ostatniego z towarów.

  2. Jak odstąpić od umowy

    Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy złożyć nam jednoznaczne oświadczenie, np. wysyłając wiadomość e-mail na adres: bok@muvio.pl. Można skorzystać z gotowego formularza odstąpienia od umowy (do pobrania poniżej), ale nie jest to obowiązkowe.

  3. Zwrot towaru

    • Towar należy odesłać niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od umowy.

    • Koszt zwrotu towaru ponosi konsument.

    • Rekomendujemy odpowiednie zabezpieczenie przesyłki.

    • Adres do zwrotu:
      DCP Company Sp. z o.o.
      ul. Rynek Dębnicki 11/2
      30-319 Kraków

  4. Zwrot płatności

    • Po otrzymaniu zwróconego towaru lub dowodu jego odesłania, zwrócimy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (do wysokości najtańszego dostępnego w ofercie sklepu sposobu dostawy).

    • Zwrot środków następuje w takiej samej formie płatności, jakiej użyto przy zamówieniu, chyba że uzgodniono inaczej.

    • Możemy wstrzymać się ze zwrotem do momentu otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.

  5. Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy

    Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje m.in. w przypadku:

    • produktów wykonanych na zamówienie (np. personalizowanych),

    • produktów zapieczętowanych, które po otwarciu nie nadają się do zwrotu ze względów higienicznych lub zdrowotnych.


II. Reklamacje – niezgodność towaru z umową

  1. Podstawa reklamacji

    Jeżeli zakupiony towar jest niezgodny z umową, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego.

  2. Termin zgłoszenia reklamacji

    • Reklamację można złożyć w ciągu 2 lat od dnia dostarczenia towaru.

    • W przypadku ujawnienia wady w ciągu 2 lat domniemywa się, że wada istniała w chwili dostarczenia.

  3. Jak złożyć reklamację

    Reklamację można złożyć:

    • mailowo: bok@muvio.pl

    • pisemnie na adres:
      DCP Company Sp. z o.o.
      ul. Rynek Dębnicki 11/2
      30-319 Kraków

    Reklamacja powinna zawierać:

    • imię i nazwisko,

    • numer zamówienia,

    • opis wady,

    • oczekiwany sposób rozpatrzenia reklamacji (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).

  4. Rozpatrzenie reklamacji

    • Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania.

    • W przypadku uznania reklamacji – pokrywamy koszty związane z wysyłką towaru.

  5. Odpowiedzialność sprzedawcy

    W przypadku uznania towaru za niezgodny z umową, masz prawo do:

    • bezpłatnej naprawy lub wymiany,

    • obniżenia ceny,

    • odstąpienia od umowy – jeśli wada jest istotna.


III. Formularze

Wzór formularza odstąpienia od umowy